четвер, 14 лютого 2019 р.

ТИ БЕЗ МЕНЕ – НЕ ТИ, Я БЕЗ ТЕБЕ НЕ Я

         14 лютого, день Святого Валентина — покровителя всіх закоханих. Вважається, що День святого Валентина існує вже більше 16 століть. День святого Валентина – свято закоханих - відзначається 14 лютого в Європі з XIII століття. У цей день закохані скоюють дива. Якщо дарують троянди, то мільйон. Якщо освідчуються в коханні, то метровими літерами. Якщо святкують, то святкують усією планетою. Цього дня Новотроїцька центральна районна бібліотека провела літературний акорд «Ти без мене – не ти, я без тебе – не я». На захід були запрошені учні 10-А класу Новотроїцької ЗОШ №1.
     Ведучі заходу бібліотекарі Людмила Бондар та Олена Свєженцева підготували для учасників дуже цікаву розважальну програму. Під час заходу учасники познайомилися з історією виникнення свята закоханих; прийняли участь у конкурсах «Назви відому пару», «Знання-сила», «Кулінарний», «Театральний» тощо; дискутували на тему: «Кохання – це …». Цікавим виявився і перегляд книжкової виставки «Любов – це душі найвищий злет».      В дарунок від бібліотекарів учні отримали валентинки.







Немає коментарів:

Дописати коментар