середу, 7 квітня 2021 р.

БУТИ ЗДОРОВИМИ – ЦЕ АКТУАЛЬНО, МОДНО І ПРЕСТИЖНО

 

       

                        #Всесвітній_день_здоров'я 

           Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою ВООЗ. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято.

           У Всесвітній день здоров’я традиційно обговорюються найбільш важливі проблеми охорони здоров’я, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань.                                                                                                  

       Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися,  потурбуватися про себе, про своє здоров’я.                                                          

        Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.

       У Центральній бібліотеці Новотроїцької селищної ради, оформлено книжкову виставку «Здоров’я – це скарб, цінуй його», на якій представлені книги, про безпеку життєдіяльності людини, про користь фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.

        Цього дня бібліотекарями Людмилою Бондар та Оленою Свєженцевою була проведена вулична акція «В майбутнє – здоровим!»







Немає коментарів:

Дописати коментар